April 10, 2010

Cuti update

Cuti sudah bermula. Seperti biasa, aku menjadi 'housedaughter' (bukan housewife) dan kali ini aku menjadi jururawat sepenuh masa untuk ayah. Gembira kerana bisa berbakti, walau tidaklah sebanyak mana. Tarbiyah dari Allah untuk mendidik hatiku, yang selalu sahaja dilanda tsunami. -_-"

Anak2 buahku sudah semakin petah berkata-kata. Tersenyum sendirian aku melihat si abang segak bertali leher (ketua kelasla katakan), dan si kembar kecil yang asyik berlari-lari. Merekalah permata hatiku~

Sebenarnya banyak lagi yang ingin kucoretkan. Nantilah, mood menulis belum ada lagi sekarang. Yang pastinya, hatiku sedang berkata-kata dengan bahasa yang aku tidak fahami. Sungguh.


p/s: Setiap malam aku tidak punya ruang tidur yang selesa kerana seekor kucing (yang mengada) tidur di sebelahku. Alahai kucing~

No comments: