June 13, 2010

Setelah sekian lama~

Dah lama tak meng'update'. Idea banyak cuma nak menulis tu yang sedikit malas. Malas? Apakah...


Norma dah selamat bergelar isteri. Selain tu, banyak perkara yang terjadi. Dengan izin Allah, aku berjaya menjejak teman2 lama yang dah 14 tahun tak jumpa. Satu tempoh yang panjang, seperti bermimpi boleh berhubung semula. Lepas berpindah sewaktu berada di tahun 2, kami terputus hubungan. Sehinggalah kelmarin.


Sejauh mana terpisah, andai telah ditakdirkan, kita tetap bertemu teman~


Masa berlalu, bersamanya kita berubah. Masing2 punya impian. Rindu sungguh aku rindu pada kalian. Ada satu fakta yang aku sendiri sudah terlupa. Seorang teman berkata, masa tahun 1 (darjah 1) dulu aku ni sangat2 suka bercakap (petah?)~


Rupanya begitu...


Sekarang lain dah kot. Apapun, diakui dulu memang zaman penuh kenakalan. Berlari-larian. Macam2lah. Waktu nak pindah tu, rasa sedih sangat. Tapi terubat sebab lepas pindah kawan2 sekelas rajin hantar surat. Klasik btollah, berbalas surat sampailah darjah 5. Lepas tu entah bagaimana kami terputus hubungan. Dan aku tak pernah berhenti berharap untuk bertemu semula =)


Ada yang dah bekerja. Yang perempuan ramai juga yang sudah berkahwin. Ada pulak yang ada anak kembar lagi. Kiranya mereka semua berjaya mengecapi kehidupan yang bermakna. Syukurlah~


p/s: Sekarang masih dalam mode *speechless. Extremely happy of course.

No comments: