July 10, 2009

Ahlan wasahlan

Alhamdulillah..berlabuh sudah tirai penutup Taaruf Week 09/10. Walaupun penat yang teramat, tapi secara peribadinya aku rasa puas sangat. Terlalu banyak cabaran yang harus dilalui sepanjang seminggu ini. Terutamanya pada komiti2 yang harus pulang kerana masalah kesihatan ahli keluarga mereka. Sedikit sebanyak semangat aku hilang.

Tapi melihatkan teman2 yang bekerja keras, aku rasa terdorong untuk turut gigih berusaha. Bak kata head com aku, kita bekerja kerana Allah...

Tiba2 aku terasa hendak membeli kerusi gintell atau ogawa.

Lenguh sangat rasanya. Mungkin aku kena minum anlene untuk restore kalsium balik.


Oh ya, selamat datang kepada adik2 terutamanya yang dapat cos diet (nanti bolehla kita masak sama2). Treasure your life as a student, and never forget your role as a daie.


Together
We make the world a better place

Forever
Expand the culture of iqra'

IIUM is to realized
The meaning of Rahmatan lil A'lamin
(mercy to all the world)

For all mankind

No comments: