July 12, 2009

Part time tengah malam


Aku kena tagged! Sebenarnya aku malas sikit bab2 ni, tapi demi Izzah tersayang, aku gagahkan jua jari-jemari ini. Here it goes...

>> 5 fakta menarik tentang pemberi award nih..

1) Dia ni hepi go lucky. Susah nak tengok dia sedih2 (tp dalam hati Allah je yang tahu)
2) Terer debate
3) Dia sangat pandai jaga hati orang
4) Ada baju yang sama ngan aku
5) Nota dia 3x lebih kemas dari nota aku. Salute lah!


>>Tulis 10 fakta/hobi tentang diri sndiri sbelum memilih penerima award seterusnya.

1) Suka sangat warna hijau
2) Penunggu bulan yang setia
3) Menepati masa
4) Agak pendiam, tengok tempatlah
4) Suka travelling
5) Suka makan2, minum2, dan yang sewaktu dengannya
6) Silent reader. Aku lebih suka baca blog orang, tapi malas sikit nak komen ke apa
7) Tak boleh jumpa buku. Apalagi kedai buku. Wajib untuk masuk walaupun tak beli.
8) Pencinta alam dan haiwan (terutamanya kucing). Jangan pukul kucing depan aku, aku boleh 'panas'. Juga tak dapat tengok binatang kena sembelih, tak kiralah ayam ataupun lembu. Kalau tengok aku akan menangis, sensitif betul...
9) Family types
10) Suka tengok ragam manusia. Belajar dan memperbaiki diri melalui pengalaman hidup. Memerhati dan berfikir, lalu meletakkan ia sebagai cerminan diri.

>> Pilih penerima award seterusnya..n describe tentang mereka..

1) Nur Hakimah A.Manan
2) Marlini Mesran


No comments: