March 7, 2009

wujudkah makhluk asing?

Menyambung sedikit tentang 'The Arrival'.
Kalian percaya pada kewujudan UFO? Saya juga pernah percaya. Semasa zaman kanak2 dulu cerita2 UFO memang menjadi pilihan hati. Malahan saya pernah punya keinginan untuk bertemu dengan makhluk asing yang kononnya punyai kuasa itu! Media barat telah berjaya menguasai minda kita. Kanak2 dimomokkan dengan kewujudan makhluk asing yang berwajah hodoh dan dan berbadan pendek. Ianya jelas digambarkan melalui filem2 barat seperti starwars, startrek, and stargate.

Hebat sekali...

Mengikut kajian yang telah dibuktikan, terdapat satu pertubuhan ketenteraan rahsia di sebalik kewujudan UFO. Benarkah mereka makhluk asing? Mangsa yang diculik terpaksa di'hypnotized' untuk mengingati kejadian sebenar. Menurut mangsa, mereka dibawa ke sebuah makmal serba putih yang dipenuhi dengan peralatan makmal yang canggih. Manakala badan mereka berselirat dengan wayar, sementara ada sesuatu yang dimasukkan ke dalam bahagian otak mangsa. Ia seperti cip yang mengandungi data2 tertentu yang tidak dapat dipastikan hingga sekarang. Mereka mendakwa ramai doktor yang berpakaian serba putih berada di sekitar makmal itu. Juga banyak pemandangan yang mencurigakan. Sepertinya ada suatu eksperimen yang sedang dijalankan untuk satu misi rahsia yang sangat besar.

Misi apakah yang sedang mereka bawa?
Apakah motif penculikan itu?
Siapakah dalang di sebalik pertubuhan rahsia ini?
dan mengapa ianya dilindungi di sebalik identiti makhluk asing?
Adakah pihak NASA juga menyimpan sesuatu rahsia yang tidak kita ketahui?

Oh, persoalan2 ini membuatkan saya tidak tidur malam. Agak ralit saya dalam pencarian ini. Apakah tujuan penubuhan ketenteraan rahsia ini dan untuk siapa mereka berkhidmat?

Andai kalian menonton siri ini, kalian akan tahu bahawa mereka ini membawa agenda untuk mewujudkan NEW WORLD ORDER.
Ianya turut diperjuangkan oleh Bill Clinton, George W. Bush dan ramai tokoh politik, pekerja profesional, dan artis hollywood. Tidak terkecuali mereka yang bergelar ZIONIS..

And after all we're being foolish by their games and strategies.

No comments: